dijous, 24 d’octubre del 2013

Russian Info Centre,adreçat al Mercat rus a Sitges

El -Russian Info Centre-,és un punt turístic d’informació adreçat al Mercat rus, instal•lat a l’Oficina d’ Informació Turística de Sitges del 15 de juliol al 15 de setembre, ha atès 920 consultes. *Durant els dos mesos de funcionament, han passat per aquest punt d’informació 314 turistes russos que s’han interessat principalment per temes relacionats amb Sitges com el transport, les platges, l’allotjament, la cultura, la restauració, el comerç i activitats d’oci. *Els turistes russos també han sol•licitat informació sobre les festes o les activitats lligades amb la tradició local. A més del Russian Info Centre, els turistes russos i el sector turístic han disposat durant l’estiu d’un telèfon d’atenció al client per resoldre consultes gratuïtament, que ha rebut 342 trucades en els dos mesos de funcionament. *Segons estudis i estadístiques d’organismes oficials, en els darrers tres anys ha incrementat el nombre de turistes russos a Catalunya, que han arribat al milió, durant els mesos d’estiu. A Sitges també s’ha incrementat el número de visitants russos, un mercat emissor emergent poc madur, però amb un gran potencial donat el seu volum i poder adquisitiu. *L'Any 2013,més que mai Sitges desperta l’interès del turista rus i és una destinació competitiva donat el bon posicionament de la marca Catalunya, i la proximitat tant a Barcelona com a l’ Aeroport del Prat.L’estança mitjana del turista rus a Sitges oscil•la entre els 7 i els 10 dies, i en un 70% realitzen els viatges en família. *Segons el Regidor municipal de Turisme,l'Ignasi Garrigó, “aquest estudi certifica la importància de captar el mercat rus, perquè és un turisme d’alt poder adquisitiu, que se sent atret per l’oferta de sol i platja i, també, per les localitats que potencien activitats lúdiques i culturals, com és el cas de la nostra vila”. *La col•laboració i els resultats extrets del Russian Info Centre serveixen a l’Agència de Promoció Turisme de Sitges per treballar en el desenvolupament d’un Pla Estratègic, amb la finalitat de realitzar accions promocionals adreçades a incrementar durant els propers anys aquest mercat potencial. *Russian Info Center, ha entrat en funcionament fruit de l’acord entre l’Agència de Promoció Turisme de Sitges i l’empresa internacional Nexio Consulting, una consultoria turística especialitzada en el Mercat rus.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada